Dragi klijenti, korisnici usluga HPB-a,
utorak, 15. ožujka 2016. godine, je Svjetski dan zaštite prava potrošača pa želimo s vama obilježiti vaš dan i dodatno vam zahvaliti na svakom vašem obraćanju HPB-u.
Svi vi s kojima poslujemo, a ima vas više od 600.000 dragocjeni ste nam, a odgovornost prema vama nama je najbitnija.
HPB je zahtjevima i potrebama svih vas predana svakog dana, a danas samo koristimo priliku svima vama zahvaliti što ste odabrali upravo HPB. Želimo opravdati vaše veliko povjerenje i pružiti vam najbolju uslugu, pravodobnu informaciju, biti na raspolaganju za sva vaša pitanja i prigovore te ih riješiti u najkraćem mogućem roku. U HPB-u s posebnom pažnjom pristupamo svakom vašem zahtjevu s ciljem brzog rješavanja i pronalaženja najpovoljnijeg rješenja za vas.
Kako bismo u tome bili još uspješniji, od vas želimo čuti komentare, prijedloge, pohvale i prigovore jer nas samo vaše mišljenje može usmjeriti što trebamo mijenjati i kako možemo biti bolji.
Obilježavajući Svjetski dan zaštite prava potrošača, pozivamo vas da koristite svoje temeljno pravo i putem online kanala na našim internetskim stranicama podijelite s nama svoje stavove, iskustva i mišljenja. Naš Ured za upravljanje kvalitetom usluge na raspolaganju je za sve vaše upite, a najveći dio vaših prigovora rješava u roku od 24 sata.
Djelotvorna zaštita svih vas iznimno je važna za HPB i u našem daljnjem poslovanju s vama nastavit ćemo njegovati transparentan odnos s ciljem da naše proizvode i usluge nudimo svima, a da smo pri tom JEDNAKI PREMA SVIMA.
Vaša HPB