Naglasak je na mobilnosti, a poslovni klijenti bez obzira na veličinu, vrstu biznisa i tržište na kojem posluju trebaju usluge dostupne na bilo kojem mjestu s pristupom internetu. Prednosti koje tehnologije donose klijentima su brzo i jednostavno upravljanje financijama u svakom trenutku i uz niže naknade. Broj ugovorenih digitalnih usluga u bankarstvu zbog toga stalno raste i u poslovanju s građanima i s poduzećima. Više nije novost otvaranje tekućeg računa putem mobitela ili online zahtjev za kredit, a moderna tehnološka rješenja sve su prisutnija i u poslovanju s korporativnim sektorom.
Mobilno bankarstvo je primjer jednostavne usluge bez koje je danas teško zamisliti vođenje osobnih i poslovnih financija. Otiskom prsta klijent se prijavljuje u aplikaciju i pristupa svojim računima, pregledava promet, naloge, brzo plaća račune. Poslovni korisnici mogu potpisivati dokumente koje priprema računovodstvo, a u svakom trenutku i s bilo koje lokacije mogu autorizirati transakciju.
Naravno, ne smijemo izgubiti iz vida sigurnost. Korisnici digitalnih kanala trebaju znati da rizik najčešće proizlazi iz nepridržavanja sigurnosnih smjernica kao što su korištenje nelicenciranih programa, ostavljanje uređaja za autentifikaciju uključenog u računalo ili korištenje prejednostavnih lozinki (najčešće su 123456, datum rođenja, ime djeteta).
Iznimno su rijetki pokušaji zloupotrebe digitalnih kanala u Hrvatskoj, a korisnicima i bankama u interesu je da se sigurnosni rizik svede na nulu.