Da HPB-ove internetske stranice postaju sve uspješniji kanal komunikacije s korisnicima, pokazuje stalni rast broja posjeta čiji je mjesečni prosjek tijekom protekle godine premašio 120 tisuća. Tome u prilog idu i brojke o korisnicima usluge internetskog bankarstva koji dio svog financijskog poslovanja obavljaju putem internetske aplikacije. Krajem 2012. u odnosu na godinu ranije u segmentu građanstva zabilježen je porast broja korisnika od 27 posto, a u segmentu tvrtki od 15 posto. Broj obavljenih transakcija putem internetskog bankarstva u istom je razdoblju povećan za 31 posto u segmentu građanstva, dok je kod tvrtki porastao za 23 posto.
Najveću posjećenost internetskih stranica Banke bilježi područje HPB mreže s listom poslovnica i bankomata te sadržaj koji uključuje nenamjenske i stambene kredite, oročenu štednju i tekuće račune.
Novim internetskim stranicama HPB se prilagođava zahtjevima postojećih i potencijalnih korisnika te očekuje rast poslovanja u svim segmentima s naglaskom na građanstvo gdje za sada ima tržišni udjel od 10 posto po broju tekućih računa.