Istraživanje agencije GfK pokazuje da je za izbor banke i dalje najvažnije povjerenje, zatim visina naknada i kamata kao i dugogodišnja suradnja. Građani rijetko mijenjaju banku - prošle godine samo njih 6% odabralo je drugu.
Istraživanje agencije GfK o bankarskom tržištu provedeno u ožujku 2014. na reprezentativnom uzorku u kojem je sudjelovalo 1.000 ispitanika potvrdilo je da je za izbor banke i dalje najvažnije povjerenje, zatim visina naknada i kamata te dugogodišnja suradnja s bankom. Logično, kod odobravanja kredita građani očekuju što manje papirologije i birokratiziranja.
Poznato je iz ranijih istraživanja da građani rijetko mijenjaju poslovnu banku, uglavnom su u višegodišnjoj vezi sa svojom bankom, pa je prošle godine samo njih 6% odlučilo odabrati drugu.
Izdvajamo još nekoliko zaključaka ovog istraživanja:
- među korisnicima kredita najviše je onih s nenamjenskim kreditima
- ispitanici koji planiraju koristiti nove proizvode i usluge navode otvaranje računa, debitne kartice te različite kredite
- 36% hrvatskih građana štedi
- daleko iznad svih oblika štednje i investiranja je štednja u banci
Internet je definitivno promijenio svijet, pa i način informiranja što je očigledno i u bankarskom poslovanju. Kod oblika informiranja klijenti i dalje na prvo mjesto stavljaju osobni kontakt s bankarima, no Internet je kao što znamo „sveprisutan“ i nije čudno da se probija odmah na drugu poziciju.