Suvremeno poslovanje i brzo, jednostavno i uspješno snalaženje u vođenju posla zahtijeva određeni broj bankarskih i nebankarskih usluga. Koliko će ih pojedino poduzeće ugovoriti ovisi o vrsti i veličini biznisa, dinamici poslovanja, preferiranom načinu plaćanja, specifičnim zahtjevima, a bogata ponuda banaka pokriva sve potrebe klijenata ili im se brzo prilagođava.
Osim pojedinačnih usluga i kombinacija primjerenih konkretnom poduzetniku sve se češće nude poduzetnički paketi koji sadrže skupinu proizvoda namijenjenih i prilagođenih posebnim poduzetničkim segmentima uz jedinstvenu mjesečnu cijenu.
Paketi predstavljaju još jednu mogućnost izbora klijentima koji imaju već uhodanu kombinaciju usluga, znaju što im je potrebno ili će uskoro koristiti - u ovom slučaju plaćaju jednu naknadu uz povoljnije uvjete ili pogodnosti za korištenje nekoliko proizvoda.
Takvi paketi omogućavaju povoljnije uvjete za korištenje transakcijskog računa, internet i mobilnog bankarstva kao i kartica, a često uključuju i osiguranje poslovanja, niže naknade za obradu kredita, pomoć na cesti, popuste u trgovačkoj mreži.
Prednost za klijenta je i mogućnost izmjena sadržaja paketa u skladu s potrebama poslovanja. Iskustvo klijenata i informacije koje banke dobiju od njih iznimno su važni za poboljšanje usluga i korekcije unutar poduzetničkih paketa.