2. Ispunite i potpišite Pristupnicu A i Pristupnicu B. Pristupnicu B popunjavate za svakog dodatnog korisnika usluge zasebno
3. Predajte dokumente u najbližoj poslovnici ili vašem voditelju poslovnog odnosa
4. Preuzmite aplikaciju mHPB na App Store-u ili Play Store-u za Android ili AppGallery za Huawei.
5. Preuzmite aktivacijski kod od svog voditelja poslovnog odnosa i aktivirajte mHPB unosom aktivacijskog koda i zadavanjem PIN-a
Sigurnost korištenja usluge
mHPB je sigurna i jednostavna aplikacija za korištenje. Unutar mHPB aplikacije instaliran je visoko sigurnosni softver koji jamči bezbrižnost i jednostavnost pristupa i rada u mBanking i mToken aplikacijama.
Pristup nije moguć bez unosa PIN-a koji je poznat samo korisniku. Kao opcija na iPhone i Android uređajima novije generacije pristup PIN-om moguće je zamijeniti otiskom prsta (Touch ID) ili skeniranjem lica (Face ID), koji se odabire u postavkama.
Krivim uzastopnim unosom PIN- a 6 puta, aplikacija se zaključa. Za ponovnu aktivaciju potrebno je kontaktirati banku. Nakon 3 minute neaktivnosti, mHpb aplikacija Vas iz sigurnosnih razloga odjavljuje te je potrebno napraviti ponovnu prijavu.
Instalirajte najnaprednije mobilno bankarstvo još danas
Prijava otiskom prsta
Pregled stanja svih poslovnih računa
Slikaj i plati
SEPA instant plaćanje
RPIR plaćanje na broj mobitela/OIB/e-mail primatelja
Sigurnost mobilnog bankarstva – smjernice za korisnike
Kao korisnik interneta i mobilnog bankarstva izloženi ste sigurnosnim rizicima kibernetičkih napada i pokušajima prijevara trećih strana. Molimo Vas koristite smjernice kao preporuke za povećanje razine vaše sigurnosti pri korištenju usluge HPB mobilnog bankarstva i mtokena (mHPB). U smjernicama pročitajte Što možete učiniti sami u svrhu zaštite svojih podataka i mobilnog uređaja, Informacije o korištenju HPB mobilnog bankarstva, Zaštitne mjere Banke i Zaštitne mjere kada klijent Banke koristi usluge drugih licenciranih pružatelja platnih usluga.