eBankarstvo

mToken

Što je mToken?

mToken u potpunosti zamjenjuje fizički token, dostupan je na mobilnom uređaju i sastavni  je dio mHPB aplikacije koja omogućava niz dodatnih pogodnosti.

mToken je besplatna usluga Banke koja se koristi za identifikaciju korisnika prilikom prijave u HPB internetsko bankarstvo, prilikom prijave u sustav eGrađani, za kupnju putem interneta te za potvrdu naloga na internetskom bankarstvu.

Preuzmite Upute za korištenje mTokena u PDF formatu.

Kako aktivirati mToken?

Načela i pravila obrade osobnih podataka dodatno su pojašnjena u Politici zaštite osobnih podataka i putem Informacija o obradi i zaštiti osobnih podataka u poslovanju s fizičkim osobama.

Kako koristiti mToken?

Kao fizički token za prijavu na internetsko bankarstvo
Za potvrdu naloga na internetskom bankarstvu
Za potvrdu plaćanja putem interneta
Za promjenu PIN-a

Prednosti mTokena

  • Potpuno besplatan
  • Praktičan i siguran za korištenje
  • Uvijek dostupan na mobilnom uređaju
  • Omogućuje prijavu na sustav eGrađani za fizičke osobe
  • Omogućuje autorizaciju transakcija za kupnju putem interneta
  • Na jednoj aplikaciji dvije usluge: mobilno bankarstvo i mToken
Česta pitanja
  • Imam 'stari' token s kojim ne mogu potvrđivati naloge. Što mi je činiti?
  • Ukoliko vaš mobilni uređaj ne podržava mobilnu aplikaciju za aktivaciju mTokena ili niste u mogućnosti aktivirati mToken, potrebno je stari (fizički) token zamijeniti novim u bilo kojoj poslovnici Banke odnosno u Regionalnom/Poduzetničkom centru kod Voditelja poslovnog odnosa ako token koristite za poslovni račun.
  • Istekao mi je kod za mToken. Kako mogu dobiti novi?
  • Novi kod možete zatražiti kod svog voditelja poslovnog odnosa.