Proces prelaska
počinje 3. lipnja i u potpunosti je digitalan, a potrebno ga je dovršiti do
3. kolovoza 2024. Prelazak je omogućen klijentima, fizičkim i pravnim osobama, koji u korištenju nemaju mHPB mobilnu aplikaciju.
PREDUVJETI ZA PRELAZAK
- Aktivna MINT@Nova / MB@Nova aplikacija - ako je vaša aplikacija trenutno neaktivna, najkasnije do 31. svibnja 2024. pozivom u Kontakt centar HPB-a, zatražite ponovno izdavanje ključeva za pristup aplikaciji.
- Najnovija verzija aplikacije - postojeću MINT@Nova / MB@Nova potrebno je ažurirati preuzimanjem najnovije verzije aplikacije.
- Poslovni korisnici koji imaju ugovorene usluge mobilnog i internetskog bankarstva i kao fizičke osobe, proces prelaska na mHPB pokreću isključivo kroz jednu mobilnu aplikaciju.
PROCES PRELASKA
Ako ste
korisnik MINT@Nova aplikacije digitalnog bankarstva kao fizička osoba i MB@Nova aplikacije za poslovne korisnike, prelazak na HPB mobilno i internetsko bankarstvo možete započeti samo putem jedne od aplikacija. Završetkom procesa prelaska na odabranoj aplikaciji, automatski će biti onemogućeno pokretanje procesa na drugoj mobilnoj aplikaciji, a na vašem će se HPB mobilnom i internetskom bankarstvu prikazati usluge i proizvodi koje ste ugovorili kao fizička osoba i poslovni korisnik.
Po uspješnom prelasku na HPB mobilno bankarstvo postojeće MINT@Nova / MB@Nova aplikacije možete deinstalirati.