eBankarstvo

Najava izmjene Općih uvjeta poslovanja HPB d.d. za provođenje SEPA izravnih terećenja za poslovne subjekte

Obavještavamo vas da će od 29. srpnja 2024. godine u primjeni biti novi Opći uvjeti poslovanja Hrvatske poštanske banke, dioničko društvo za provođenje SEPA izravnih terećenja za poslovne subjekte.
 
Izmjene se odnose na mogućnost izvršenja SEPA izravnih terećenja na teret transakcijskih računa poslovnih subjekata - klijenata Banke u Osnovnoj SDD shemi (Core) na temelju SEPA Suglasnosti za Osnovno izravno terećenje dane Primatelju plaćanja. Platitelj u Core shemi ima pravo na povrat sredstava s osnove izvršenog autoriziranog naloga za SEPA izravno terećenje u roku 8 (osam) tjedana od datuma terećenja njegovog transakcijskog računa.
 
Danom stupanja na snagu Općih uvjeta poslovanja Hrvatske poštanske banke, dioničko društvo za provođenje SEPA izravnih terećenja za poslovne subjekte koji će biti u primjeni od 29. srpnja 2024. godine prestaje primjena Općih uvjeta poslovanja Hrvatske poštanske banke, dioničko društvo za provođenje SEPA izravnih terećenja za poslovne subjekte koji su u primjeni od 1. lipnja 2024.

Opći uvjeti poslovanja Hrvatske poštanske banke, dioničko društvo, za provođenje SEPA izravnih terećenja za poslovne subjekte - u primjeni od 29. srpnja 2024.