Odjel za nadzor i sprječavanje prijevara (ONSP) savjetuje što možete sami učiniti u svrhu zaštite svojih podataka i osobnog računala:
- Ne spajajte se na poveznice za plaćene oglase koji se pojavljuju u vašoj tražilici iznad rezultata pretrage pojma koji pretražujete, a ukoliko ste pretraživali pojam povezan s Bankom HPB u svrhu pristupa internetskom bankarstvu – radi se o prijevarnom oglasu.
- Prekinite s radom i prijavom u aplikaciji ako vas aplikacija u svrhu prijave traži kod koji se generira temeljem unosa u token dva podatka (MDS/APPLI3) – radi se o prijevari, taj kod koristi se za autorizaciju transakcije
- Pristupajte digitalnim uslugama banke isključivo putem linkova
- Ne otvarajte i ne postupajte po elektroničkim porukama koje od vas traže da se prijavite u HPB internetsko bankarstvo ili promijenite lozinku ili PIN, to su moguće prijevarne poruke
- Ne otvarajte neželjene poruke za koje niste sigurni tko je pošiljatelj ili su označene kao „spam“, posebno ne otvarajte one koje uz navedeno dodatno sadrže i linkove ili privitke.