Upozoravamo na uočenu pojačanu aktivnost prevaranata koji socijalnim inženjeringom putem
prijevarne e-mail adrese [email protected] zahtijevaju od klijenata Banke da slijede upute na linku sa svrhom zaštite od zlonamjernih napada, odnosno da je Hrvatska poštanska banka „odlučila iz sigurnosnih razloga skratiti vrijeme prijave (sesije) vaše naprave te da će Banka od vas tražiti svakih 30 dana ponovnu prijavu na vaš račun“.
Navedeno može upućivati na prijevaru te Vas molimo za iznimni oprez prilikom zaprimanja takvih poruka odnosno zahtjeva.
Legalna domena HPB je
hpb.hr, a legalna e-mail adresa kontakt centra HPB je
[email protected].
Hrvatska poštanska banka ne traži dostavu i/ili potvrdu osobnih podataka, kao što su preslike podataka s kartica, preslike osobne iskaznice ili podatke o stanjima računa mail-om, SMS porukom i/ili telefonskim putem. Isto tako ističemo da HPB ne traži upisivanje aktivacijskih kodova mTokena/mBanking putem web preglednika.
Detaljnije informacije o prijevarama i kako se zaštititi od njih dostupne su na web stranicama: